
Ποιοι Είμαστε
Στο MindLab ειδικευόμαστε στην έρευνα, τον σχεδιασμό και την διδασκαλία καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα συνδυάζουν την εκπαίδευση STEAM, την εκπαιδευτική ρομποτική, τον προγραμματισμό, την τρισδιάστατη σχεδίαση και την τρισδιάστατη εκτύπωση.

Στόχος
Στόχος μας είναι οι μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες του 21ου αιώνα μέσω εργαστηρίων που συνδυάζουν την μάθηση με το παιχνίδι.




Επιστημονικός Υπεύθυνος
Μπύρος - Αθανασίου Γιώργος | Φυσικός - MSc Εκπαιδευτική Ρομποτική
Ο Μπύρος – Αθανασίου Γιώργος, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, είναι Φυσικός (Α.Π.Θ.) με ειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος και με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ρομποτική & την STEAM Εκπαίδευση (ΠΑ.ΜΑΚ.).
Είναι ιδρυτής και επιστημονικός υπεύθυνος του εκπαιδευτικού φορέα MindLab Education. Δραστηριοποιείται στην έρευνα, το σχεδιασμό και τη διδασκαλία καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά.
Ειδικεύεται στις θετικές επιστήμες, την εκπαιδευτική ρομποτική, την STEAM εκπαίδευση και τις νέες τεχνολογίες. Συνεργάζεται με εκπαιδευτικούς φορείς και σχολεία σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.
Έχει κατακτήσει ως προπονητής ρομποτικής μετάλλια, διακρίσεις & βραβεία σε Πανελλήνιους και Παγκόσμιους Διαγωνισμούς.
Η δημιουργική ομάδα μας!






Ο χώρος μας

Διεύθυνση: Θεμιστοκλή Σοφούλη 76, Καλαμαριά
Τηλέφωνο: 2310 421-837
Συνεργασίες - Διαγωνισμοί - Δράσεις

Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ.
Εργαστηρια ARTS + steam, coding,3d printing

Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο
Δήμου Θεσσαλονίκης
Εργαστηρια ρομποτικησ, steam & 3d printing

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
#EUCodeWeek
Εργαστηρια ρομποτικησ, coding, steam & 3d printing

Moon Camp Challenge
ESA
MENTOR CERTIFICATION & ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ MOON CAMP DISCOVERY

Πανελλήνιος Διαγωνισμός εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Προγραμματισμού
συμμετοχη & 3Η θεση στην ελλαδα στη Κατηγορία Scratch Advanced

Ώρα του Κώδικα
Hour of Code™
συμμετοχη στην ωρα του κωδικα με εργαστηρια προγραμματισμου & game design
Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Εκπαιδευτική Ρομποτική
Εργαστήρια Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για παιδιά ηλικίας 5 - 17 ετών

S.T.E.A.M.
Εκπαίδευση S.T.E.A.M. (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics)

Προγραμματισμός
Εκμάθηση της λογικής του προγραμματισμού μέσω Block & Text-based γλωσσών

3D Printing
Ανακάλυψη της τρισδιάστατης σχεδίασης και εκτύπωσης

MindLab Online
Online εργαστήρια STEAM & Προγραμματισμού

MindLab Makers
Εκπαίδευση, λύσεις & προϊόντα για ενήλικες & επαγγελματίες

Στόχος εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του MindLab είναι οι μαθητές να μάθουν μέσα από το παιχνίδι, αναπτύσσοντας ένα σύνολο δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η επικοινωνία, η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση. Οι μαθητές έρχονται σε επαφή βιωματικά με έννοιες και φαινόμενα της φυσικής, των επιστημών, της τεχνολογίας, της μηχανικής, των τεχνών και των μαθηματικών (STEΑM Εκπαίδευση). Παράλληλα δίνουμε μεγάλη έμφαση στην εισαγωγή των μαθητών σε βασικές και σύνθετες έννοιες προγραμματισμού (Coding) καθώς και στην ανάπτυξη της αλγοριθμικής τους σκέψης.

Διδακτικό Μοντέλο Εργαστηρίων
Τα εργαστήρια μας σχεδιάζονται βάσει σύγχρονων επιστημονικών και παιδαγωγικών ερευνών. Στηρίζονται στην μάθηση μέσω διερεύνησης, προσαρμοσμένη στα πλαίσια της εκπαιδευτικής ρομποτικής και της STEAM εκπαίδευσης. Κάθε εργαστήριο αποτελείται από τις παρακάτω φάσεις:
- Εμπλοκή: Οι μαθητές ανακαλύπτουν το θέμα ή το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν μέσω σύντομων δραστηριοτήτων, καταιγισμού ιδεών και συζήτησης.
- Κατασκευή και Εξερεύνηση: Οι μαθητές κατασκευάζουν το ρομπότ τους, προβλέπουν τον τρόπο λειτουργίας του, το προγραμματίζουν και εξερευνούν αναλυτικά τη θεματική μέσω καθοδηγούμενων δραστηριοτήτων.
- Επεξήγηση: Εστιάζουμε σε συγκεκριμένες πτυχές των δραστηριοτήτων, ο εκπαιδευτικός επεξηγείς τις νέες έννοιες και οι μαθητές παρουσιάζουν στην υπόλοιπη τάξη τα αποτελέσματά τους.
- Εμβάθυνση: Οι μαθητές τροποποιούν ελεύθερα το ρομπότ τους και το πρόγραμμά του και μέσω παιχνιδιού διευρύνουν τις γνώσεις τους.
- Παρουσίαση: Οι μαθητές παρουσιάζουν στην υπόλοιπη τάξη και στους γονείς τους, την κατασκευή, το πρόγραμμα και τη λειτουργία του ρομπότ.

MindLab E-Learning
Αναπτύσσουμε προγράμματα σπουδών που υλοποιούνται δια ζώσης και Online. Την περίοδο που τα σχολεία παρέμειναν κλειστά λόγω του Covid-19 (Φεβρουάριος-Ιούνιος 2020), παρείχαμε δωρεάν πρόσβαση σε ασύγχρονα ψηφιακά μαθήματα και δραστηριότητες προγραμματισμού και STEAM μέσω της διαδικτυακής μας πλατφόρμας MindLab E-Learning. Περισσότεροι από 6000 γονείς και μαθητές γνώρισαν την πλατφόρμα του MindLab E-Learning και περισσότερα από 300 παιδιά συμμετείχαν ενεργά και ανακάλυψαν την STEAM εκπαίδευση & τον προγραμματισμό από το σπίτι.